VAIKUTTAVUUS

Lähdemme jokaiseen projektiin tekemään tulosta eli auttamaan asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa. Piste. 

Niinhän kaikki sanovat, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Se tarkoittaa muun muassa sitä, että kerromme näkemyksemme, mitä tavoitteeseen pääseminen vaatii – silläkin uhalla, että asiakas ei pidä kuulemastaan. Lähtökohtaisesti emme edes lähde mukaan projekteihin, joissa onnistuminen on enemmän epätodennäköistä kuin todennäköistä. Tämä voi johtua esimerkiksi siitä, että resurssit ja tavoitteet eivät ole samalta planeetalta tai että meillä ei yksinkertaisesti ole tarvittavaa osaamista. 

Jos tulos ei ole toivottu, emme ala vänkäämään vastaan vaan esitämme näkemyksemme, miksi se sitä ole ja mihin suuntaan tekemistä kannattaa viilata.

ROHKEUS

Viestintä toimii vain, jos se on erottuvaa. Siksi luovat ideamme ovat mieluummin turhankin rohkeita kuin puolimakeaa vaniljaa. 

Niinhän kaikki sanovat, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Se tarkoittaa muun muassa sitä, että jos asiakas haluaa syystä tai toisesta mieluummin kädenlämpöistä kuin säväyttävää, kunnioitamme sitä, mutta emme ole silloin oikea kumppanit. Tämän pystymme sanomaan myös ääneen.

Rohkeuden merkitys perustuu satojen projektien tuomaan kokemukseen ja kiistattomaan dataan. Kokemusta meille on ehtinyt karttua sekä henkilökohtaisella tasolla että yrityksenä, ja siitä on näissä hommissa valtavasti hyötyä. Uskokaa pois.

LÄPINÄKYVYYS

Meidän kanssamme asiakkaan ei tarvitse arvailla, missä mennään ja miksi asioita tehdään kuten tehdään.

Niinhän kaikki sanovat, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Se tarkoittaa muun muassa sitä, että jaamme – ellei toisin toivota – asiakkaillemme projektinhallintajärjestelmämme, josta jokaisen projektin ja projektiin liittyvän toimenpiteen statuksen aikatauluineen näkee reaaliaikaisesti. 

Kampanjoissa läpinäkyvyys tarkoittaa, että luomme dashboardin (mittarointinäkymä suomeksi) ja jaamme myös sen asiakkaalle. Näin asiakas näkee reaaliajassa, miten kampanjat edistyvät. Luvut toki eivät välttämättä kerro paljoakaan, joten me tulkitsemme ne säännöllisissä tsekki-palavereissa. 

Emme koskaan toimi niin, että asiakkaalle lähtee sähköpostilla hähmäinen raportti ilman mitään tulkintaa – kuten valitettavan usein on. Ja laskussa on juuri se määrä euroja, mistä on yhteisesti sovittu. 

PITKÄJÄNTEISYYS

Emme ole pikavoittojen perässä vaan uskomme pitkäjänteiseen tekemiseen. Pikavoittoja kun ei ole näissä hommissa olemassakaan. 

Niinhän kaikki sanovat, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Se tarkoittaa muun muassa sitä, että emme välttämättä lähde tekemään esimerkiksi kampanjaa ollenkaan, jos perusta ei ole kunnossa (kts. myös kohdat Vaikuttavuus ja Läpinäkyvyys). 

Lisäksi tämä tarkoittaa, että vaikka ensimmäinen toimeksianto olisi pienikin – mikä on ihan ok, ensin pitää synnyttää luottamus – meillä on yhteinen ajatus siitä, mitä halutaan saavuttaa vuoden tai kahden tai kolmen säteellä. Tässä pohdinnassa ja tiekartan rakentamisessa mielellään autamme. 

LUOTETTAVUUS 

Motiivimme on aina vilpitön ja teemme, mitä on sovittu. 

Niinhän kaikki sanovat, mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Markkinoinnissa ja viestinnässä on perinteisesti ollut asiakkaan näkökulmasta se ongelma, että toimisto yrittää myydä sitä, mikä on heille tuottavinta tai minkä he osaavat parhaiten riippumatta siitä, mikä asiakkaan todellinen tarve on. 

Emme toimi näin, ja se on lupaus. Jos meillä ei ole juuri kyseiseen tarpeeseen vaadittavaa osaamista, emme ala turaamaan väkisin vaan etsimme verkostostamme toimijan, jolla sitä on.  

Ainahan hommat eivät mene putkeen, eivät meilläkään. Silloin emme ala kinaamaan vaan nostamme käden ylös virheen merkiksi ja paikkaamme tilanteen parhaan osaamisemme mukaan. 

Yksityisyyden hallinta

Hyödynnämme evästeitä varmistaaksemme Sinulle parhaan mahdollisen palvelun. Voit hallinnoida itse, mitä evästeitä palvelussa otetaan käyttöön ja muuttaa asetuksiasi helposti milloin tahansa.