Projektiluontoista intohimoa

Luova työ on projektiluonteista hommaa. Esimerkiksi meillä: asiakkaalle ideoidaan ja toteutetaan tarvittavia asioita (useimmiten) hänen myyntinsä edistämiseksi. Kun markkiniointisuunnitelma tai kampanja… Lue lisää

Yllätysmomentti

Tarvitsin uudet talvirenkaat. Menin ostamaan niitä liikkeestä, jonka mainokset olivat näkyneet some-feedissäni. Mainokset olivat rentoja, hauskoja ja yllätyksellisiä. Erottuivat edukseen. Menin liikkeeseen juuri näiden mainosten… Lue lisää

Se aika vuodesta

Ja niin joulu joutui jo taas viestintään, joulu joutui jo markkinointiin. Ja printtiä pelkkää mä eessäni nään, kai somesta vain säästettiin. Kosk’… Lue lisää

Apua, harjoittelu!

Opiskelijoiden harjoittelupaikkarumba on jokseenkin kaoottista aikaa. Monesti mielekkään harjoittelupaikan löytäminen voi olla kiven takana, etenkin kun samoista paikoista kilpailevat opiskelijat eri koulutusaloilta, oppilaitoksista ja kaupungeista. Lue lisää

Yllättävän mukavalla asialla lähdin soittelemaan

Kirjoitin muutama viikko sitten siitä, kuinka puhelimesta on tullut kättemme kyborginen jatke (https://www.rookiecom.fi/valtias-puhelin-ja-sekopaiset-elohiiret/). Suhteemme puhelimeen on kaksipiippuinen, sillä samaan aikaan osa nuorista… Lue lisää

Digikakkaa sometuulettimessa?

Jokainen oman firmansa kohdalta digiloikan someen ottanut on varmasti jossakin kohtaa ollut sen tiukan tilanteen edessä, että syystä tai toisesta suurta tyytymättömyyttä tunteva… Lue lisää

Viestijä on ystäväsi

Johtaja, missä kohtaa organisaation kytkentäkaaviota teillä lukee viestintä? Valitettavan monella suurellakin organisaatiolla viestintä on siivottu jonnekin tukipalveluvaraston takimmaiselle ylähyllylle, jossa viestintä saa suorittaa sille annettuja… Lue lisää

Työntekijä, tunne vahvuutesi

Kesän lopulla pidimme yhteisen kehittämis- ja virkistyspäivän, jonka yhteydessä pääsimme pohtimaan porukalla omia vahvuuksiamme. Alun mutinoiden, pähkäilyjen, toljottavien silmien ja päänraapimisen jälkeen kaikki alkoivat kuitenkin… Lue lisää