Bronxcast 100: Juhlajakso – Mikä on muuttunut markkinoinnissa kuudessa vuodessa?
Bronxcast #100
Bronxcast täyttää sata, minkä kunniaksi sedät Käyhkö ja Luakkonen pohtivat, mikä on muuttunut markkinoinnissa kuuden vuoden aikana ja mitä se tarkoittaa yrityksille. Muutoksen tuulista puhallellaan kolmesta näkökulmasta: iso kuva, käytännön tekeminen ja mistä kannattaa lähteä liikkeelle.
Tartumme juhlajaksossa kaksin käsin muun muassa seuraaviin aiheisiin:
- vieläkö digikanavia voi väistellä
- mitä tarkoittaa, että massamedioita ei enää ole
- läpinäkyvyys ja aitous
- yleistason brändimarkkinoinnin (vähenevä) merkitys
- missiosta viestiminen
- liiketoimintalähtöisen markkinointistrategian merkitys
- segmentointi
- videoiden rooli
- hakkerointi
Ja paljon muuta! Siis läpileikkaukseen kanssamme ryhdy!