Bronxcast 136: Reijo ”Dino” Karttunen ja tapahtumat, tuo markkinointiviestinnän täsmäase
Bronxcast #136
Markkinointi, joka aidosti osuu ja uppoaa, on vaikeaa, mutta onneksi konstit ovat monet. Tapahtumien huomioarvo on parhaassa tapauksessa 100/100, mutta tämänkin voi tehdä hyvin tai huonosti. Miten tapahtuma tehdään hyvin, sen kertoo meille lähes 40 vuoden kokemuksen syvällä rintaäänellä Funmedia Oy:n Reijo ”Dino” Karttunen.
Dinon kanssa jutellaan myös, miten tapahtumien vaatimustaso ovat muuttunut, mitä tapahtumilla yleensä tavoitellaan, miten onnistumista mitataan, se pieni ero ammattilaisten ja tee-se-itse-järjestäjien välillä, kuis korona kuritti ja mitä asioita ylipäätään kannattaa funtsia, kun tapahtumaa lähtee järjestämään.
Tiesittekö muuten, että tapahtuman herättämää tunnetta voi mitata? Kohta tiesitte, ja tiesitte paljonpaljon muutakin! Tapahtukoon täten näinä päivinä, että kuuntelette Dinon tarinan.