
Bronxcast 75: Tomi Turunen ja sähkön markkinoinnin ihanuus
Bronxcast #75
Jos jotakin on vaikeaa markkinoida, niin sähköä – ihmisiä kun tuppaa kiinnostamaan kyseisessä tuotteessa tasan kaksi asiaa: että sitä tulee ja että sitä tulee mahdollisimman halvalla. Vaan yritettävä on, tietää Pohjois-Karjalan Sähkön sähkökaupan liiketoimintajohtaja Tomi Turunen.
Bronxcastissa Tomi kertoo, mitä kieltä PKS pyrkii puhumaan omassa maakunnassa ja millaisilla sukkapuikoilla markkinointiosasto sohii pistorasiaa valtakunnan tasolla. Entä mikä on paikallisuuden merkitys, kuinka arvoista viestitään niin että jotakuta kiinnostaisi, kuinka yhtiö valitsee sponsorikohteet ja paljon muuta! Unohtamatta yhtä Tomi intohimoista: myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä.