Bronxcast 82: Case study: Kuinka LinkedIn:ssä tehdään kauppaa á la Juhana Repo
Bronxcast #82
LinkedIn on erinomainen väylä suorittaa suhdetoiminnallisia toimenpiteitä, jotka taitavissa käsissä muuttuvat myös kaupaksi. Edellä mainitut taitavat kädet omistaa Artic-kaihdin Oy:n projektimyyntipäällikkö Juhana Repo, joka kertoo Bronxcastissa seikkaperäisesti, miten hän LinkedIn:ssä operoi.
Mitään rakettitiedettähän touhu ei ole, saati somenatiivien temmellyskenttä – päinvastoin. Repokin somesta muilta osin kakkaemojit nakkaa, mutta LinkedIn:n kohdalla uteliaisuus voitti – ja kuinka ollakaan, kassakone alkoi kilkattaa. Mutta fiksusti homma pitää hoitaa, ja keskustelun tiimoilla selviää, mitä se käytännössä tarkoittaa: miten verkosto rakennetaan, miten sille luodaan aidosti arvoa, miten läpänheitto muuttuu myyntiliideiksi, onko käytetty aika ollut investoinnin väärti ja paljon muuta! Siis kuuntele, jakso tämä saattaa olla painonsa arvoinen kultaa!
Näiden törkeiden lupausten siivittämänä Bronxcast siirtyy joulutauolle ja palaa iloksenne jälleen loppiaisen jälkeen. Kiitos ja kumarrus ja hyvää joulua!