Konseptit ja sisällöt

Markkinointisi iso kuva on määritetty ja tavoitteet asetettu? On siis aika lähteä voittamaan yksittäisiä taisteluita. Tarvitset markkinointi- ja kampanjakonsepteja sekä sisältöä niihin.

Konsepti

Kenelle, missä ja millaisella äänensävyllä sinun on viestisi kerrottava? Toimiiko sinun tapauksessasi parhaiten somevideo, blogiartikkeli, radio- tai tv-mainos vai paikallislehden rivi-ilmoitus? Vai kaikkien noiden yhdistelmä?

Ja lopuksi: mitä asiakkaasi halutaan tekevän sen jälkeen, kun hän on kohdannut viestisi mediassa?

Sisältö

Sisältö on se, jolla tämän päivän markkinoinnissa herätetään huomio. Sisältö on se, jolla huomio käännetään kiinnostukseksi. Ja sisältö on se, jolla kiinnostuneesta tehdään maksava asiakas.

7-8 tapauksessa 10:stä asiakkaasi on tehnyt ostopäätöksensä (näin ovat tutkineet) ennen kuin on yhteydessä myyjään. Nykyisin tuo päätös syntyy verkkosisältöjä kuluttamalla.

Yhäkö ajattelet, ettei tämä koske sinua?

Verkkosisällöt voivat olla esimerkiksi syventäviä, opastavia, ostokynnystä madaltavia tekstejä, kuvia tai videoita (nykyisin verkon sisällöstä 80 prosenttia on videota).

Rookien verkostosta löytyvät alan ammattimaisimmat toimijat, jotka toteuttavat tarkasti suunnitellut sisällöt siten, että ne taatusti toimivat osana kokonaisuutta.

kayhko

Tätäkö olit vailla vai jotain muuta?

Jutellaan lisää!

040 594 0285
arttu@rookiecom.fi