Opas työnantaja­brändin rakentamiseen

Osaajajapulasta tulee Suomessa krooninen, ja osin se sitä jo on. Kauppakamarin kyselyssä (09/2022) 70 prosenttia yrityksistä kertoi, että niillä on pulaa tai paljon pulaa osaavasta työvoimasta. Työnantajabrändi on keskeisen asia osaavan henkilökunnan saamisessa – ja avainhenkilöiden pitämisessä.

Lue lisää ja lataa opas!

Markkinoinnin ostajan opas

Viestintä- ja markkinointipalveluiden ostaminen on helpoimmillaan vaikeaa ja vaikeimmillaan mahdotonta. Feel you!

Siitäpä saimme idean kirjoittaa aiheesta ostajan opas. Näin me sen tekisimme, jos olisimme pöydän toisella puolella.

Lue lisää ja lataa opas!

Digi tuottamaan

Koronavuosina tuotimme Business Finlandin suosiollisella avustukselle Digimarkkinoinnin työkirjan. Yhteistyössä Coco Invest Oy:n kanssa tehdyssä kirjassa on yli sata sivua, ja siinä digimarkkinointi on pilkottu yhdeksään eri osa-alueeseen, joista jokaiselle on omistettu oma lukunsa.

Prosessi toimii yhtä lailla työnantajabrändäyksessä ja rekrymarkkinoinnissa, joten kannattaa ladata ja pistää jemmaan.

Lue lisää ja lataa opas!

Arttu Käyhkö: Ihan harunista

Toimitusjohtajallamme Arttu Käyhköllä – kuten meistä monella – on toimittajatausta. Arttu kirjoitti erinäisten toimittajan tehtäviensä sivutuotteena pakinoita sanomalehti Karjalaiseen ja sittemmin kaupunkilehti Karjalan Heiliin, ja toimittajauran päätteeksi vuosina 2005-2015 tehdyt pakinat laitettiin kansien väliin.

Painos (750 kpl) myytiin loppuun, mutta kokoelma jatkaa elämäänsä sähköisenä versiona. Eikä maksa mitään, ei edes yhteystietoja 😃.

Lataa tästä!

Asiakkaitamme

Taksi Itä-Suomi
Punamusta
Phillips Medisize
Mimmit koodaa
Joensuu
Iivari Mononen
EFM Group
Siun Sote
Taitori
Suomi Tyres
Soimu
Öljypiste
Kesla
Parikkalan Valo
Orimattila
Eläkeliitto
Oma Häme

Ota yhteyttä

Autamme asiakkaitamme voittamaan kilpailun osaajista, joiden perässä ovat kaikki. Ja pitämään heistä myös kiinni.