Juhlajakso: Mikä on muuttunut markkinoinnissa kuudessa vuodessa?
Bronxcast täyttää sata, minkä kunniaksi sedät Käyhkö ja Luakkonen pohtivat, mikä on muuttunut markkinoinnissa kuuden vuoden aikana ja mitä se tarkoittaa yrityksille. Muutoksen tuulista puhallellaan kolmesta näkökulmasta: iso kuva, käytännön tekeminen ja mistä kannattaa lähteä liikkeelle.
Tartumme juhlajaksossa kaksin käsin muun muassa seuraaviin aiheisiin:
vieläkö digikanavia voi väistellä
mitä tarkoittaa, että massamedioita ei enää ole
läpinäkyvyys ja aitous
yleistason brändimarkkinoinnin (vähenevä) merkitys
missiosta viestiminen
liiketoimintalähtöisen markkinointistrategian merkitys
segmentointi
videoiden rooli
hakkerointi
Ja paljon muuta! Siis läpileikkaukseen kanssamme ryhdy!