
Media
Vaikka tuotammekin sisältöä asiakkaillemme kuin tyrväiset (24/7), ei se riitä tyhjentämään päänuppejamme.
Ylivuodon hillitsemiseksi tuuppaamme siksi ulos päivittäin myös omaa sisältöämme videoblogi Rookietip of the Dayn, Bronxcast-podcastin sekä blogikirjoitusten muodossa.


Ei nimi miestä pahenna, mutta firmaa saattaa
"Anteeks, miten se osoite siis kirjoitetaan", kysyy puhelimessa asiakas, joka on lähettämässä sinulle sähköpostia.

Rookietip #898: Yritys! Olkoon (arvostelujen) voima kanssasi!
Rookietip #898: Yritys! Olkoon (arvostelujen) voima kanssasi!

Bronxcast #96
Heikki Mäkimattila ja kuinka nostetaan verkkokauppa miljoonakerhoon

Asiakastarinat - miksi hitossa ja miten ihmeessä!
Hakukonelöydettävyys perustuu sisältöön. Maksullinen digimarkkinointi perustuu sisältöön. Somenäkyvyys perustuu sisältöön. Asiantuntija-aseman rakentaminen perustuu sisältöön. Luottamuksen synnyttäminen perustuu sisältöön. Inbound-markkinointi perustuu sisältöön. Markkinoinnin automaatio perustuu sisältöön. Liidintuotanto (ja -jalostus) perustuu sisältöön. Asemointi perustuu sisältöön. Jälkimarkkinointi perustuu sisältöön.

Rookietip #897: Kaiken sisällön on tähdättävä samaan maaliin
Rookietip #897: Kaiken sisällön pitäisi palvella samaa tavoitetta.

Bronxcast #95
Tara Tuomisilta ja jaksaa jaksaa! Vai jaksaako?

Asiakkaan tarve edellä tarinoinnissakin
Monen firman verkkosivuilla on alasivu, jonka otsikko on päävalikossa ”Meistä”, ”Yritys”, "Tarinamme" (tai yhden henkilön firmassa ”Minä” tai ”Minusta”) tai muuta sellaista. Klikkaapa omasi auki ja silmäile teksti läpi.

Rookietip #896: Rookien markkinoinnin tasotesti. Tee ja valaistu!
Rookietip #896: Rookien markkinoinnin tasotesti. Tee ja valaistu!
Markkinoinnin tuloksellisuus on jatkuvan ja pitkäjänteisen kehittämistyön tulosta. Aina. Että edellä mainittu kehittämistyö siirtyy käytännön tekemiseksi, pitää tunnistaa missä ollaan nyt, mikä on seuraava taso ja mitä sinne pääseminen vaatii. Ja sitten seuraava. Ja seuraava.
