Media

Vaikka tuotammekin sisältöä asiakkaillemme kuin tyrväiset (24/7), ei se riitä tyhjentämään päänuppejamme.

Ylivuodon hillitsemiseksi tuuppaamme siksi ulos päivittäin myös omaa sisältöämme videoblogi Rookietip of the Dayn, Bronxcast-podcastin sekä blogikirjoitusten muodossa.

Bronxcast #107

Riina Seppänen ja unelman perässä täysillä seinään

Monella meistä on unelmia, jotka toteutuakseen vaativat jonkin sortin yritystoiminnallisia toimenpiteitä. Niin kuin oli Seppäsen Riinalla, joka halusi perustaa baarin, joka olisi kuin jokaisen joensuulaisen yhteinen olohuone. Koska Riina kuuluu siihen porukkaan, joka tekee eikä höpötä, vuonna 2013 näki päivänvalon Surakan Baari. 
Lue lisää
Strategiakuva tilastokäyristä plusmerkki brändikuva Coca-Colasta

Strateginen markkinointi vai brändimarkkinointi - se pieni ero, ja kumpaan pk-yrityksen kannattaa satsata?

Ken meihin törmännyt on, toivottavasti on herättyä tullut selväksi, että toimimme vahvasti markkinoinnin strategisen puolen edunvalvojina. Tässä ei ole mitään ketunhäntiä kainalossa (a fox tail in an armpit, terkkuja Källarssonille) vaan strategiaan pohjautuva lähestymistapa on peruja satojen projektien ja vielä useampien asiakastapaamisten muassaan tuomasta havainnosta: suurin ongelma pk-yritysten markkinoinnissa on suunnitelmallisuuden puute. Siksi näitä latuja nyt hiihdämme

Lue lisää

Bronxcast #106

Juuso Hieta ja ei saa jäädä tuleen (eikä rakennemuutokseen) makaamaan!

Outokumpu on malliesimerkki siitä, että vaikka maailma muuttuu, eivät asiat itkemällä parane. Miten ne sitten paranevat, siitä kertoo meille Outokummun Teollisuuskylä Oy:n toimitusjohtaja Juuso Hieta. Outokummulla nimittäin tästä on näyttöä, ja voisipa kaupunkia tituleerata jopa teollisen rakennemuutoksen menestystarinaksi. Ainakin outokumpulaiset tituleeraavat. 
Lue lisää