
Juoksukisa ilman maaliviivaa
Markkinoinnin sanotaan merkitsevän niitä toimenpiteitä, joita tehdään myynnin edistämiseksi tai generoimiseksi.
Ylivuodon hillitsemiseksi tuuppaamme siksi ulos päivittäin myös omaa sisältöämme videoblogi Rookietip of the Dayn, Bronxcast-podcastin sekä blogikirjoitusten muodossa.
Markkinoinnin sanotaan merkitsevän niitä toimenpiteitä, joita tehdään myynnin edistämiseksi tai generoimiseksi.
Slogan on sen verran tärkeä osa yrityksen identiteettiä, että mikä tahansa letkautus ei käy. Ideointiapua löytyy nyt verkosta vaikka miten paljon oppaista tekoälyyn. Tutki, testaa ja anna hautua. Sen kyllä tietää, kun oikeat sanat ovat löytyneet.
Onko slogan pelkkä letkautus vai terävänäköinen kiteytys? Esimerkkejä tarkastelemalla päätykäämme jälkimmäiseen!
Tämän artikkelin lopussa on kahdeksan ensimmäistä mainosta, joihin törmäytin itseni maanantaina 6.2. Kanavat olivat LinkedIn, Facebook ja Sanomalehti Karjalainen (sekä digi että printti). Tunne on subjektiivinen asia, mutta mietipä omalle kohalle, herättääkö jokin näistä jotain tunteeksi kutsuttavaa?
Se, että tekemisen tulos ei ole onnistuminen, ei ole sama asia kuin moka. Esimerkiksi mainonta vaatii usein monta ponnistusta (ja ison lusikallisen rohkeutta), ennen kuin tuottaa tulosta.
Tekevälle sattuu virheitä ja vahinkoja. Se pitää hyväksyä. Testaa, korjaa ja tee lisää 😎
MITÄ NE MEISTÄ AJATTELEE? Mitä NE muut ajattelee, jos jossakin sisällössä on ollut pilkkuvirhe. Mitä NE ajattelee, kun vaihdettiinkin brändin pääväri harmaasta oranssiin. Mitä NE ajattelee, kun meinattiin tehdä vähän rennompi henkilöstölehti. Pitäisikö painaa jarrua?