
Media
Vaikka tuotammekin sisältöä asiakkaillemme kuin tyrväiset (24/7), ei se riitä tyhjentämään päänuppejamme.
Ylivuodon hillitsemiseksi tuuppaamme siksi ulos päivittäin myös omaa sisältöämme videoblogi Rookietip of the Dayn, Bronxcast-podcastin sekä blogikirjoitusten muodossa.


Rookietip #916: 90% lisäarvoa 5%:n panostuksella? Mistä muka?
Asiakastyytyväisyyteen kannattaa panostaa. On se ainakin helpompaa kuin uusasiakashankinta. Vai onko? Lue lisää blogista.

Bronxcast #112
Tomi Haring ja mikä tekee hyvän johtajan

Tyytyväinen asiakas on parempi kuin pivollinen uusia
Vaikka tyytyväinen asiakas on parempi kuin pivollinen uusia, asiakastyytyväisyyteen panostaminen tuppaa monesti jäämään mopen osaan markkinointisuunnitelmia tehtäessä.

Rookietip #915: Suurin virhe markkinoinnissa on tuijottaa tavoittavuutta
Syvemmin aiheesta TÄÄLTÄ.

Bronxcast #111
Miro Turunen ja henkilöbrändäyksen vaiettu salaisuus!

Mediatalot laulavat väärää laulua
Aloitetaan disclaimerilla. Olen entinen sanomalehtitoimittaja ja päätoimittaja. Minulla on mediamaailmassa paljon tuttuja ja ystäviä, ja arvostan heitä suuresti sekä ammatillisesti että ihmisinä. Toivon heille valitsemallaan tiellä pelkkää hyvää nyt ja iänkaikkisesti.

Rookietip #914: Painatko jarrua, kaasua vai silmäsi kiinni?
Taantumalla uhittelevat. Eli markkinointi seis ja juustohöylällä koko muu budjettikirjakin läpi? Eikä.

Bronxcast #110
Asko Piiparinen ja miten muututaan niin että ei muututa

(Jos) taantuma tulee, oletko valmis?
Punakynä hakeutuu markkinoinnin kohdalle herkästi silloin, kun firmoissa haetaan nopeita säästökohteita. Taantuman uhatessa sitäkin herkemmin. Mutta se ei taida olla sittenkään kovin viisasta.