
Media
Vaikka tuotammekin sisältöä asiakkaillemme kuin tyrväiset (24/7), ei se riitä tyhjentämään päänuppejamme.
Ylivuodon hillitsemiseksi tuuppaamme siksi ulos päivittäin myös omaa sisältöämme videoblogi Rookietip of the Dayn, Bronxcast-podcastin sekä blogikirjoitusten muodossa.


Käytätkö valtavia summia sulautuaksesi tapettiin?
Tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia euroja laitetaan markkinoinnin suunnitteluun. Päätetään kohderyhmät, kärkiviestit, äänensävyt ja mitä vielä. Ja sitten kipataan kovalla rahalla ostettuihin mainospaikkoihin täysin mitäänsanomatonta sisältöä. Tapettia.

Rookietip #926: Poimi ideat someen
Hyvien pyhien toivottaminen on kaunista ja kohteliasta, mutta on teillä varmasti muutakin sanottavaa.
Mistä siellä somessa sitten pitäisi kertoa? Aiheet saavat toistua ja ideat kiertää. Jos omat ideat loppuu kesken, kopsaa kaverilta tai poimi meidän listalta lisää. Yli 30 tiukkaa ja pari kevyttä ideaa - eikä maksa mitään!

Bronxcast #121
Treemaster Mika Vanhanen ja omatuntobusineksen pitkä oppimäärä

Ota talteen somesisältöjen idealista PK-yrityksille
Sinä olet oman alasi asiantuntija ja osaat varmasti puhua ihmiset pyörryksiin alan aiheista. Somessa tulee kuitenkin hetkiä, jopa kausia, jolloin menee niin sanotusti kaali jumiin ja maha täyteen. Ideat ei lennä ja kaikki aiheet on jo (mukamas) kolisteltu. Niihin hetkiin on hyvä lukea valmiita vinkkejä ja peilata miten ne asiat oman firman tuutista soisivat.

Rookietip #925: Kahdella trendillä ensi vuoteen
Rookietip #925: Mitkähän lie ovat markkinoinnin trendit 2023? Meidän toimistolla ne on ainakin se samat: strategia ja luova idea.

Bronxcast #120
Hanna Koponen ja konsultin uudet kasvot

Markkinoinnin trendit 2023?
Vuosi lähenee loppuaan, ja me markkinointitoimistojen agentit olemme jo tuupanneet internetin soikeaksi "Markkinoinnin trendit 2023" -otsikoituja blogejamme. Loimme katsauksen.

Rookietip #924: Herätys Linkedin!
Tutkimuksen mukaan 81% suomalaisista LinkedIn-käyttäjistä pitää sitä parhaana sosiaalisen median kanavana yrityspäättäjien tavoittamiseen. Samaisessa tutkimuksessa todettiin, että kanavan käyttäjät pitivät LinkedIniä luotettavimpana somekanavana.
