rookietip markkinoinnin suunnittelu Rookietip #900: Kohderyhmä tiukasti mielessä Arttu Laakkonen Share this blog post on Twitter Share this blog post on Facebook Share this blog post on LinkedIn Rookietip #900: Aina jossain vaiheessa meinaa tulla se sama hikka: unohdetaan, kenelle ja miksi tässä itse asiassa tekstiä suolletaan. Lue myös asiaan liittyvä: blogikirjoitus. Ja hei: älä missaa mitään, tilaa UUTISKIRJE!
rookietip viestintä arvot kohdentaminen brändi markkinointi asiakaskokemus Rookietip of the Day #828 Rookietip of the Day #828: Rehellisyys maan perii viestinnässä ja markkinoinnissakin - paitsi somejäteillä. Arttu Käyhkö Lue lisää
rookietip brändi asiakaskokemus Rookietip of the Day #827 Rookietip of the Day #827: Premium on yksityiskohtia - ja päinvastoin. Featuring maansa myynyt DIY-putkimies. Arttu Käyhkö Lue lisää