Rookietip of the Day #793

Ihmiset viettävät verkossa aikaa enemmän kuin koskaan, ja se on lisännyt myös erilaisten palvelujen ja tuotteiden verkko-ostamista. Tämä on lisännyt kysyntää digitaalisen markkinoinnin suunnittelulle ja sisällöille.

Ja on meitä muitakin: markkinointipajojen lisäksi kasvussa ovat myös oikeastaan kaikkien verkkoon jo ennen koronaa strategisesti suhtautuneiden narikoiden bisnekset. Katsokaa vaikka ruokaa ihmisten kotiin tilauksesta toimittavaa Ruokaboksia: he kertovat liikevaihtonsa jopa viisinkertaistuvan tänä vuonna.

Nyt jos koskaan kannattaa alkaa miettiä sitä, miten verkkoa voisi oikeasti hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä. 

Ainakin ennen kuin joudut miettimään sitä, miten voisit käyttää sitä liiketoiminnan pelastamisessa.