Meillä on tasan kaksi palvelua:
Suunnittelu ja luovat ideat.
Ei ole toista ilman toista, joten molempiin kannattaa suhtautua vakavasti. Siihen vakavuus meidän kanssamme sitten loppuukin.

Suunnittelu
Yrityksille, joiden kasvun ongelmana on markkinoinnin tehottomuus.
Markkinointi ilman suunnitelmaa on kuin kameli ilman kyttyröitä. Mutta ei hätää, kohta yritykselläsi sellainen on - siis se suunnitelma.
Rookien tapa hoitaa homma on kuvattu alla.
Tätä kautta:
- Kaikki tekeminen pohjautuu liiketoiminnan tavoitteisiin ja liiketoimintasuunnitelmaan.
- Luova toteutus ei jää strategian varjoon - tai toisinpäin
- Mittari on euro, ja tavoitteiden toteutumista seurataan tuloslaskelmatasolla
- Toimenpiteet pystytään vaiheistamaan käytettävissä oleviin resursseihin sopiviksi (jos resurssit ja tavoitteet ovat eri planeetalta, emme ujostele tätä ääneen sanoa)
- Markkinointiviestinnälle saadaan tehtyä perusteltu ja tavoitelähtöinen budjetti
- Turha tekeminen vähenee radikaalisti
- Markkinointiviestintä pystytään käsittelemään investointina
- Kumppaneiden ja mahdollisen in house -tiimin välinen työnjako on helppo toteuttaa

Luovat ideat
Yrityksille, joiden kasvun ongelmana on tunnettuuden puute.
Vaniljaa. Tapettia. Merkityksetöntä. Laimeaa. Scheibaa. Plääh.
Lienemme yhtä mieltä siitä, että markkinoinnin perimmäinen tarkoitus on tulla huomatuksi. Siksipä onkin käsittämätöntä, millaista p*skaa suurin osa markkinoinnista on (= mm. kilpailijasi tekeminen).
Jospa tehdään asiat toisin? Ravistellaan vähän. Kokeillaan rajoja. Hypätään syvään päähän. Heilutetaan venettä. Mennään pois mukavuusalueelta. Käännetään nupit 11:een.
Toisin sanoen: tullaan huomatuksi. Se jos ei nääs onnistu, muulla ei ole väliä.
Kuten suunnittelussa, kannatamme myös luovan briefin osalta lyhyttä ja ytimekästä ilmaisua.
Siis kerro meille tuotteestasi/palvelustasi:
- Kenelle se on?
- Minkä ongelman se ratkaisee?
- Minkä tunteen haluamme herättää?
- Miksi juuri te?
Me jatkamme siitä luovan konseptin suunnitteluun - ja hoidamme sinut siihen neljään prosenttiin mainostajista, joiden mainonta toimii edes sinnepäin.
Ja sitten luuria kouraan!

