Meillä on tasan kaksi palvelua:

Strateginen suunnittelu ja luovat konseptit.

Ei ole toista ilman toista, joten molempiin kannattaa suhtautua vakavasti. Siihen vakavuus meidän kanssamme sitten loppuukin.

strateginen

Strateginen suunnittelu

Yrityksille, joiden markkinointi on ollut haulikolla räiskimistä.

Markkinointi ilman strategiaa on kuin kameli ilman kyttyröitä. Mutta ei hätää, kohta yritykselläsi sellainen on - siis se strategia. 

Rookien tapa hoitaa homma on kuvattu alla.  kaavio-landerille

 Tätä kautta:

  1. Kaikki tekeminen pohjautuu liiketoiminnan tavoitteisiin ja liiketoimintastrategiaan
  2. Luova toteutus ei jää strategian varjoon - tai toisinpäin
  3. Mittari on euro ja tavoitteiden toteutumista seurataan tuloslaskelmatasolla
  4. Toimenpiteet pystytään vaiheistamaan käytettävissä oleviin resursseihin sopiviksi (jos resurssit ja tavoitteet ovat eri planeetalta, emme ujostele tätä ääneen sanoa)
  5. Markkinointiviestinnälle saadaan tehtyä perusteltu ja tavoitelähtöinen budjetti
  6. Turha tekeminen vähenee radikaalisti
  7. Markkinointiviestintä pystytään käsittelemään investointina
  8. Kumppaneiden ja mahdollisen in house -tiimin välinen työnjako on helppo toteuttaa
luovatkonseptit

Luovat konseptit

Yrityksille, joiden markkinoinnin luova puoli kaipaa potkua persuksille.

Vaniljaa. Tapettia. Merkityksetöntä. Laimeaa. Scheibaa. Plääh.

Lienemme yhtä mieltä siitä, että markkinoinnin perimmäinen tarkoitus on tulla huomatuksi. Siksipä onkin käsittämätöntä, millaista p*skaa suurin osa markkinoinnista on (= mm. kilpailijasi tekeminen).  

Jospa tehdään asiat toisin? Ravistellaan vähän. Kokeillaan rajoja. Hypätään syvään päähän. Heilutetaan venettä. Mennään pois mukavuusalueelta. Käännetään nupit 11:een.

Toisin sanoen: tullaan huomatuksi. Se jos ei nääs onnistu, muulla ei ole väliä.  

Kuten suunnittelussa, kannatamme myös luovan briefin osalta lyhyttä ja ytimekästä ilmaisua.

Siis kerro meille tuotteestasi/palvelustasi:
  • Kenelle se on?
  • Minkä ongelman se ratkaisee?
  • Minkä tunteen haluamme herättää?
  • Miksi juuri te?

Me jatkamme siitä - ja hoidamme sinut siihen neljään prosenttiin mainostajista, joiden mainonta toimii edes sinnepäin.  

4finger1200x1200

 

"Viimein meillä on kumppani, joka hanskaa sekä strategisen että operatiivisen puolen."

Lisää asiakastarinoita!

Ja sitten luuria kouraan!

arttuK1080-min

Arttu Käyhkö

Strategi, toimitusjohtaja
anu1080-min

Anu Korkalainen

Liiketoimintapäällikkö