Palvelumme:

strategiat1920x1080

Strategiat

Markkinointiin tarvitaan strategia. Aina. Ja strategiasta alkaa myös keskustelu meidän kanssamme, vaikka tulisit ostamaan omenoita.

koulut1920x1080-1

Koulutus ja valmennus

Tervehdimme ilolla halua ymmärtää markkinointia ja tehdä mahdollisimman paljon asioita itse, ja tönäisemme kernaasti lumipallon liikkeelle apunanne. 

Nimetön-1-1

Jos markkinointi ei perustu suunnitelmaan, se ei perustu mihinkään.

"Puolet markkinointipanostuksista menee aina hukkaan. Ongelma on, että kukaan ei tiedä, kumpi puoli."  No nythän on niin, että se ei ole niin.

Autamme kasvuhaluisia pk-yrityksiä markkinoimaan niin, että touhussa on jotain järkeä. Se tarkoittaa, että jokainen markkinointieuro vie kohti liiketoiminnan tavoitteita ja että se pystytään myös todentamaan.

Markkinointi muuttuu kuluerästä investoinniksi sillä sekunnilla, kun pystymme mittaamaan panostuksen tuoton. Siinä pystymme yritystäsi auttamaan.

Vasta sen jälkeen palaset alkavat loksahdella paikalleen ja

  • tiedämme, missä järjestyksessä markkinoinnissa kannattaa edetä 
  • tiedämme, missä kannattaa näkyä ja millä viestillä 
  • tiedämme, onko mediabudjetti oikealla tasolla ja oikein kohdennettu
  • tiedämme, mitä pystymme tekemään itse ja mihin tarvitsemme Rookieta.

Ja mikä tärkeintä, alamme ymmärtää, miten markkinointi voi auttaa yritystä kasvamaan. Sen takiahan sinä tätä luet, eikös vain?

Kun markkinointistrategia on luotu, etsimme laajasta osaajaverkostostamme tiimiin oikeat tekijät. Tällä toimintamallilla sinun ei koskaan tarvitse pelätä sitä, että asioita tehdään sen takia, että se sattuu olemaan markkinointikumppanin oman liiketoiminnan kannalta kannattavinta.

Sen sijaan pystymme arvioimaan puolueettomasti ja rehellisesti, missä järjestyksessä ja laajuudessa asioihin kannattaa mielestämme panostaa.

Tällä mallilla pystymme ratkaisemaan pk-yritysten markkinoinnin kolme suurinta ongelmaa:

  1. Markkinoinnista puuttuu punainen lanka ja kumppani, joka pitäisi kokonaisuuden kasassa.
  2. Markkinoinnin panos-tuotto-suhde on hämärän peitossa.
  3. Kumppaneiden vilpittömyyteen ja/tai osaamiseen ei uskalleta luottaa.

Tästä syntyy Rookien tapa toimia ja oma missio:

Haluamme kasvaa asiakkaidemme kanssa, emme kustannuksella.

Kokemuksemme mukaan tuottavan markkinoinnin kokonaisuus muodostuu samoista kahdeksasta osasta noin 80 prosentilla pk-yrityksistä toimialasta riippumatta, ja hyväksi havaittu tapa kokeilla yhteistyötä kanssamme on kirkastaa markkinoinnin lähtötilanne Rookien markkinointiauditoinnissa (www.rookiecom.fi/auditointi).

Ole yhteydessä! Erittäin todennäköisesti pystymme auttamaan yritystänne kasvussa. Jos emme, saat rahasi takaisin.  

Varaa aika Rookielle!

Pannaan homma rokkaamaan.

Keskittämällä markkinoinnissa paukut liiketoiminnan tavoitteiden kannalta olennaisimpiin osiin ja valitsemalla tiimiin tekijät, jotka saavat tapahtumaan, pystymme tehostamaan yrityksesi markkinointia huomattavasti usein jo muutamassa kuukaudessa ja todentamaan sen oikeilla mittareilla, viime kädessä euroilla.

Tämä on lupaus. Jos et ole tuloksiin tyytyväinen, saat rahasi takaisin.

Samaan malliin pohjautuen tapahtuu systemaattinen pitkän tähtäimen kehittäminen, jossa kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa - kirjaimellisesti - ja markkinointi muuttuu kuluerästä investoinniksi.

Vilkaise myös näitä:

Rookietip of the Day

25.05.2022

Rookietip #903: Lähtötilanteen kartoitus on kaiken alfa ja omega

Rookietip #903: Lähtötilanteen kartoituksen tärkeyttä ei voi ylikorostaa, sanoo Luakkonen.

Lue lisää

Bronxcast

24.05.2022

Bronxcast #99

Antti Toivanen ja putoaako taivas niskaamme? Ensin iski maailmanlaajuinen pandemia, sitten syttyi sota Euroopassa. Ja kun ei tämä yrittäminen hel...

Lue lisää

Ota yhteyttä!

WEB-1903-kayhko-perus2

Arttu Käyhkö

Strategi, toimitusjohtaja
Varaa aika Artulle!