Työnantajaviestinnän pelikirja™
Viestinnässä ja markkinoinnissa kaikki lähtee strategiasta. Työnantajamielikuvan rakentaminen ei ole poikkeus, onhan osaajatarvetta pystyttävä arvioimaan useiden vuosien päähän.
Rookien Työnantajaviestinnän pelikirja™ on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat selkeät ja dokumentoidut askelmerkit työnantajamielikuvan rakentamiseen ja rekrymarkkinointiin. Tämä ei tarkoita, etteikö joskus ole tarve toimia nopeasti – esimerkiksi jos avainhenkilö lähtee yllättäen – mutta kun strategia on kunnossa, myös nopeaan toimintaan on valmis sapluuna.
Pelikirjoja on kahta laajuutta: perus ja laaja. Peruslaajuinen työkirja antaa eväät suunnitelmallisen, erottuvan ja mitattavan työnantajabrändin rakentamiselle, laajassa versiossa on lisänä yksityiskohtainen rekrymarkkinoinnin strategia.