KETI Oy | TONTTIKAMPANJA - Rookie Communications

KETI Oy | TONTTIKAMPANJA

KETI Oy | TONTTIKAMPANJA

Haaste:

Keski-Karjalan Kehitysyhtiö KETI Oy:n alueellisen tonttikampanjan valtakunnallinen markkinointi digitaalisissa kanavissa.

Ratkaisu:

Rookie käsikirjoitti ja toteutti 13 somevideon tuotannon. Tähtinä kampanjassa olivat KETI Oy:n myötävaikutuksella paikalliset, valtakunnallisesti tunnetut Seppo Räty, Harri Kirvesniemi, Oku Luukkainen ja Mimmit-lastenmusiikkiyhtye.

Tulos:

13 videota julkaistiin ja markkinoitiin loppuvuoden 2018 aikana. Kampanja tavoitti kaikkiaan 449 006 henkilöä KETI Oy:n digitaalisissa kanavissa ja se sai osakseen huomiota myös useissa medioissa.

Esimerkit videoista:

 

 

 

…ja lisää KETi Oy:n YouTube-kanavalta!