PunaMustalle painavaa markkinoinnin konsultaatiota - Rookie Communications

PunaMustalle painavaa markkinoinnin konsultaatiota

PunaMustalle painavaa markkinoinnin konsultaatiota

Vähemmän tunnettu tosiasia Rookie Communications Oy:n toiminnasta on se, että teemme myös konsultointia. Konsultointiprojektien laajuus vaihtelee parin tunnin sparrauksista hyvinkin laajoihin, useita kuukausia kestäviin toimeksiantoihin. Jälkimmäistä kategoriaa edustaa vuoden 2020 alussa tehty konsultointi painotalo PunaMustalle.

Osana toimeksiantoa Arttu K. selvitti juuria myöten PuMun markkinoinnin nykytilanteen, haastatteli toistakymmentä avainhenkilöä, kiersi eri toimipaikat, sukelsi verkon ja somen syövereihin ja summasi lopuksi havaintonsa laajaan kehittämisuunnitelmaan.

Koska Rookie vannoo konkretian nimiin, suunnitelmaan sisältyi ehdotus tärkeimmistä toimenpiteistä toteutusaikatauluineen. Digimarkkinoinnin asiantuntijana projektissa oli mukana Antti Ryynänen Ubinet Ky:stä.

Konsultoinnin ohella Rookie Communications loi kumppanuuskonseptit kolmeen valtakunnalliseen PunaMustan yhteistyösopimukseen ja tuotti verkkosivuille useita referenssitarinoita.

Projekti tuotti PunaMustalle kaivatun puolueettoman analyysin yrityksen markkinoinnin nykytilasta ja tukun käytännön toimenpide-ehdotuksia – joista ensimmäiset myös toteutettiin heti tuoreeltaan. Näin toukokuussa aloittanut uusi markkinointijohtaja Mirka Lammi pääsi heti käärimään hihat.

– Yhteistyö sujui erinomaisesti, ja olimme lopputulokseen tyytyväisiä. Voimme suositella Arttua ja Rookie Communications Oy:tä lämpimästi vastaaviin konsultointeihin, sanovat PunaMusta Media Oy:n toimitusjohtaja Raimo Puustinen ja talousjohtaja Arttu Sallinen.