Referenssit - Rookie Communications

Pohjois-Karjalan sosiaaliturvayhdistys

Pohjois-Karjalan sosiaaliturvayhdistys tarvitsi lisää näkyvyyttä juhlavuoden kunniaksi. Ihmisille haluttiin kertoa mitä ja miksi yhdistys tekee.

Lue lisää!

KETI Oy | TONTTIKAMPANJA

Keski-Karjalan Kehitysyhtiö KETI Oy:n seutumarkkinointikampanja. Seppo Rädyn, Harri Kirvesniemen, Mimmit-yhtyeen ja Oku Luukkaisen tähdittämä videosarja toteutettiin kesän 2018 aikana.

Lue lisää!

Ilomantsin kunta

Kunnan uusi strategia ei kiinnosta ihmisiä. Strategian painopisteet jäävät pimentoon ja kunnan hallinto koetaan etäiseksi.

Lue lisää!

Autotalo Hartikainen

Rookie Communications Oy on (yhteistyössä Ubinet Ky:n kanssa) ollut Autotalo Hartikaisen markkinointikumppani kesästä 2017 lähtien. Rookien vastuulla on kaikkien neljän Autotalo Hartikaisen toimipisteen markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu ja toimeenpano.

Joensuun kaupunki

Joensuun kaupunki on hyödyntänyt Rookie Communications Oy:n osaamista suurten ja pienempien suunnitelmien ja tapahtumien viestintäkonseptien suunnittelussa. Suunnittelun lisäksi rookiet ovat myös tehneet kaupungille sekä ulkoista että sisäistä viestintää tekstistä videoihin.

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa on luottanut Rookie Communications Oy:n palveluihin muun muassa lukuisissa videotuotannoissa konseptisuunnittelusta tuotantoon – ja lisää tulee.

Liperin kunta

Tarttuvia tarinoita varhaiskasvatuksen viestintään ja topakkaa tekstiä kunnan verkkosivu-uudistukseen. Siinä sivussa on viilattu myös muitakin sisältöjä aina strategiasta lähtien.

Kontiolahden urheilijat

Arttu Käyhkö toimi Kontiolahden ampumahiihdon maailmancupin markkinointipäällikkönä vuosina 2017 ja 2018. Pestiin kuuluivat muun muassa budjetointi, markkinointisuunnitelman tekeminen, mediakanavien valinta ja mediatilan ostaminen sekä markkinointimateriaalien koordinointi ja sisällöntuotanto.

Polkka – Pohjois-Karjalan tukipalvelut Oy

Kun uusi yhtiö tarvitsee näkemystä ja suunnittelua viestintänsä organisointiin ja käytännön toteutukseen, kutsutaan apuun Rookie Communications Oy. Yli 500 työntekijän organisaatiossa viestintä kun ei ole ihan pikku juttu.