Suojaan auringolta!
Yhteistyö aurinkosuojaratkaisuja valmistavan ja niitä 16 myymälänsä kautta maanlaajuisesti myyvän Artic Storen kanssa alkoi 2019 lopulla, kun yhtiö haki uutta vinkkeliä markkinointiinsa.
Pakettiin kuuluu markkinoinnin kokonaisuuden suunnittelu ja toteutus yhteistyössä kumppanimme Mustone Digitalin kanssa. Yhteistyö on sujunut mutkattomasti ja tuloksekkaasti.
"Selkeät tavoitemittarit ja avoin suhde"
Ai ette meitä usko vai? No lukekaa sitten, mitä Artic Storen toimitusjohtaja Jarno Ahtonen asiasta tuumailee:
– Vaikka edellisenkin kumppanin kanssa homma toimi hyvin ja saimme tuloksia aikaan, halusimme hiukan uutta kulmaa ja vivahdetta tekemiseen ja sisältöihin, joten päädyimme katselemaan ympärillemme. Vertailimme eri vaihtoehtoja, ja tästä joukosta sitten päädyimme vertailuvaiheen jälkeen aloittamaan yhteistyön Rookie Communications Oy:n ja Mustone Digitalin kanssa.
– Nyt (tammikuu 2021) yhteistyötä on takana reilun vuoden verran, ja voimme todeta, että tyytyväisiä ollaan oltu ja saatu aika pitkälle sitä, mitä lähdimme hakemaan.
– Myös luvut sekä verkon puolelta että meidän omien myyntimittareiden osalta kertovat, että kehitys on ollut oikeansuuntaista, ja tästä on hyvä jatkaa. Toki aina myös parannettavaa löytyy puolin ja toisin, ja tässä kehitystyössä auttavat selkeät tavoitemittarit sekä arvostamamme avoin suhde, jossa asioista voidaan keskustella niiden oikeilla nimillä ja suoraan.
Digimarkkinointia, sisältöjä ja videoita
Osana Artic Storen laajaa kokonaisuutta toimi muun muassa "Varjoon auringolta" -videosarja, jossa kaupallista viestiä yhdisteltiin kokeellisesti elokuvallisempaan poljentoon. Maistiainen alla:
Lisää yrityksestä
- Kotisivu: articstore.fi
- Facebook: ArticStore
- Instagram: artic_store
- YouTube: articstore