Keski-Karjalan Kehitysyhtiö KETI Oy:n seutumarkkinointikampanja. Seppo Rädyn, Harri Kirvesniemen, Mimmit-yhtyeen ja Oku Luukkaisen tähdittämä videosarja toteutettiin kesän 2018 aikana.
HAASTE:
Keski-Karjalan Kehitysyhtiö KETI Oy:n alueellisen tonttikampanjan valtakunnallinen markkinointi digitaalisissa kanavissa.
RATKAISU:
Rookie käsikirjoitti ja toteutti 13 somevideon tuotannon. Tähtinä kampanjassa olivat KETI Oy:n myötävaikutuksella paikalliset, valtakunnallisesti tunnetut Seppo Räty, Harri Kirvesniemi, Oku Luukkainen ja Mimmit-lastenmusiikkiyhtye.
TULOS:
13 videota julkaistiin ja markkinoitiin loppuvuoden 2018 aikana. Kampanja tavoitti kaikkiaan 449 006 henkilöä KETI Oy:n digitaalisissa kanavissa, ja se sai osakseen huomiota myös useissa medioissa.
ESIMERKIT VIDEOISTA: