Sosiaaliturvayhdistys meni tunteisiin

Pohjois-Karjalan sosiaaliturvayhdistys tarvitsi lisää näkyvyyttä juhlavuoden kunniaksi. Ihmisille haluttiin kertoa mitä ja miksi yhdistys tekee.

HAASTE:

Pohjois-Karjalan sosiaaliturvayhdistys tarvitsi lisää näkyvyyttä juhlavuoden kunniaksi. Ihmisille haluttiin kertoa mitä ja miksi yhdistys tekee.

RATKAISU:

Rookie ideoi ja toteutti yhdistyksen työntekijöiden säveltämään lauluun pohjautuvan videon, jota markkinointiin sosiaalisessa mediassa. Videolla esiteltiin yhdistyksen toimintaa tarinoiden kautta ja vahvasti tunteisiin vedoten.

TULOS:

Video julkaistiin yhdistyksen juhlaseminaarissa ja sosiaalisen median kanavissa lokakuussa 2018. Videota on katsottu lähes 60 000 kertaa. Yhdistyksen saama palaute on ollut lähes poikkeuksetta positiivista.