Pohjois-Karjalan sosiaaliturvayhdistys tarvitsi lisää näkyvyyttä juhlavuoden kunniaksi. Ihmisille haluttiin kertoa mitä ja miksi yhdistys tekee.
HAASTE:
Pohjois-Karjalan sosiaaliturvayhdistys tarvitsi lisää näkyvyyttä juhlavuoden kunniaksi. Ihmisille haluttiin kertoa mitä ja miksi yhdistys tekee.
RATKAISU:
Rookie ideoi ja toteutti yhdistyksen työntekijöiden säveltämään lauluun pohjautuvan videon, jota markkinointiin sosiaalisessa mediassa. Videolla esiteltiin yhdistyksen toimintaa tarinoiden kautta ja vahvasti tunteisiin vedoten.
TULOS:
Video julkaistiin yhdistyksen juhlaseminaarissa ja sosiaalisen median kanavissa lokakuussa 2018. Videota on katsottu lähes 60 000 kertaa. Yhdistyksen saama palaute on ollut lähes poikkeuksetta positiivista.