Strategiat
Markkinointiauditointi
Rookien markkinointiauditoinnissa käydään läpi markkinoinnin tärkeimmät osa-alueet, kirkastetaan iso kuva ja nimetään 1-3 tärkeintä kehittämiskohdetta.
Markkinointistrategia
Rookien markkinointistrategiassa yrityksen avaintuotteelle/palvelulle rakennetaan liiketoiminnan tavoitteisiin pohjautuva yhdeksän askeleen polku.
Kampanjastrategia
Tuottava kampanjastrategia koostuu luovasta konseptista, sisällöistä ja ostopolusta. Kun perusta on kunnossa, viisarit saadaan värisemään. Aina.
Sisältöstrategia
Sisältöstrategiassa etsitään teemat, joiden ympärille kannattaa sisältömarkkinoinnissa tuottaa sisältöä ja mihin kanaviin laittaa paukut.
Strateginen kumppanuus
Valikoiduilla toimenpiteillä viemään markkinointia askel kerrallaan kohti tasoa, jossa markkinointi-investointien tuotto on jatkuvasti plussan puolella.
Sisäinen viestintä
Rookien sisäisen viestinnän koulutuksessa keskitytään olennaiseen: eli tunnistamaan ja korjaamaan yhdessä tilanteita, joissa tieto ei ole kulkenut.
Työnantajamielikuva
Kuten tiedämme, osaavan työvoiman puute on yksi suurimmista esteistä pk-yritysten kasvulle. Kun yrityksessänne on työntekijän hyvä olla, jospa kerrotaan siitä muillekin?
Vastuullisuusviestintä
Vastuullisuutta ei voi jättää huomioimatta enää pieninkään paja. Vastuullisuus itsessään on tekoja, mutta kokonaisuuteen liittyy vahvasti myös viestintä - kuten vastuullisuusosion luominen verkkosivuille.
Ota yhteyttä!
