opaskansi1200x1200

Markkinoinnin ostajan opas

Monesta meidänkin pöydällemme lentävästä tarjouspyynnöstä näkee muutamassa sekunnissa, että nyt ei olla tiedetty mitä tarvitaan tai mitä ollaan ostamassa.

Tarjouspyyntöön listatut markkinointitoimet ovat ristiriidassa liiketoiminnan tavoitteisiin ja tarpeisiin. Tai sitten listattujen toimien laajuus ei ole minkäänlaisessa linjassa käytettävissä olevaan budjettiin.

Silloin käy pahimmillaan niin, että lähdetään tekemään vääriä asioita väärässä järjestyksessä ja väärässä laajuudessa, ja projekti on tuomittu epäonnistumaan ennen kuin on ehditty hihoja kääriä.   

Koska tarjouspyynnön tarkoitus ei ole karkottaa potentiaalisia kumppaneita vaan saada heidät innostumaan, listasimme oheiseen oppaaseen kuusi vinkkiä markkinointipalvelujen ostajalle.

Täytä alla oleva lomake, ja saat latauslinkin pdf-oppaaseen!

Lataa maksuton opas tästä: